Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето - бензинова помпа

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето - бензинова помпа

    Значи,проблемът е следния.Давам на контакт,помпата сработва.Паля и двигателя си заработва нормално за около 30 сек.след това почва да претриса и гасне.Повтарям процедурата-същата работа.Първата ми мисъл беше бензинова помпа,филтър или някой бензинопровод се е предал.Проверих цялата горивоподаваща система ,надувах маркучите-никаде няма запушване.След това закачих манометър на изхода на рейката и като дадох на контакт показа налягане около 4 бара.В момента в,който запаля налягането почва да пада и като отиде на 1 бар колата гасне.После откачих вакуума на регулатора,пак греда.Проверих регулатора,работи си идеално.Накрая за проба вързах помпата към габаритите и запалих колата.Когато почни да претриса двигателя и я рестартирам с копчето на габаритите помпата вдига налягане.Та питанката ми е,към нова помпа ли да се ориентирам или да продължавам да търся проблема някаде другаде.Забравих да доуточня,че на газ колата си върви.С ГИ е ,ако има някакво значение.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

  • #2
    Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
    Значи,проблемът е следния.Давам на контакт,помпата сработва.Паля и двигателя си заработва нормално за около 30 сек.след това почва да претриса и гасне.Повтарям процедурата-същата работа.Първата ми мисъл беше бензинова помпа,филтър или някой бензинопровод се е предал.Проверих цялата горивоподаваща система ,надувах маркучите-никаде няма запушване.След това закачих манометър на изхода на рейката и като дадох на контакт показа налягане около 4 бара.В момента в,който запаля налягането почва да пада и като отиде на 1 бар колата гасне.После откачих вакуума на регулатора,пак греда.Проверих регулатора,работи си идеално.Накрая за проба вързах помпата към габаритите и запалих колата.Когато почни да претриса двигателя и я рестартирам с копчето на габаритите помпата вдига налягане.Та питанката ми е,към нова помпа ли да се ориентирам или да продължавам да търся проблема някаде другаде.Забравих да доуточня,че на газ колата си върви.С ГИ е ,ако има някакво значение.
    Щом подаваш на помпата "ново" захранване и пак се дъни значи че е заминала според мен!
    (принципно е добре че и подаваш от друго място захранване, но гледаи да нее от габаритите а от нещо по-силово или направо от друг токоизточник/акумулатор)
    Как тества бензиновия регулатор!?
    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 12:41.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Регулатора го пробвах като на изхода му набих един маркуч,другия му край в една мензура.Като дам на контакт не тече бензин,а като запаля потича като дебита се променя според оборотите.Изгасва двигателя и спира да тече.Според моето скромно мнение регулатора си работи.Днес духнах от работа и пробвах с друг акумулатор да й подам напрежение.Същата работа-при първото палене двигателя работи около половин минута.При всяко следващо палене времето намалява,като накрая само припалва и гасне веднага,въпреки,че помпата сработва.Даже и препука на два пъти в колектора.Поръчах помпа и се надявам утре да пристигне.
      Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
        Регулатора го пробвах като на изхода му набих един маркуч,другия му край в една мензура.Като дам на контакт не тече бензин,а като запаля потича като дебита се променя според оборотите.Изгасва двигателя и спира да тече.Според моето скромно мнение регулатора си работи.Днес духнах от работа и пробвах с друг акумулатор да й подам напрежение.Същата работа-при първото палене двигателя работи около половин минута.При всяко следващо палене времето намалява,като накрая само припалва и гасне веднага,въпреки,че помпата сработва.Даже и препука на два пъти в колектора.Поръчах помпа и се надявам утре да пристигне.
        Ами добре де, ако се окаже, че не е от помпата-аз мислех да ти предложа да пробваме с мойта помпа. Няма ли начин да подадеш ток на помпата без да палиш мотора и да видиш само дали има дебит-т.е. да я извадиш и да видиш дали действително намалява количеството бензин, което изпомпва

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
          Ами добре де, ако се окаже, че не е от помпата-аз мислех да ти предложа да пробваме с мойта помпа. Няма ли начин да подадеш ток на помпата без да палиш мотора и да видиш само дали има дебит-т.е. да я извадиш и да видиш дали действително намалява количеството бензин, което изпомпва
          Ако се извади помпата то същата трябва и да се "затормози" иначе може и да не прояви дефекта...
          Полупрегоряла помпа пак ще прави някакъв дебит, но въпроса е какво налягане ще може да подържа!

          ---------- Post added at 10:54 ---------- Previous post was at 10:49 ----------

          Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
          Регулатора го пробвах като на изхода му набих един маркуч,другия му край в една мензура.Като дам на контакт не тече бензин,а като запаля потича като дебита се променя според оборотите.Изгасва двигателя и спира да тече.Според моето скромно мнение регулатора си работи.Днес духнах от работа и пробвах с друг акумулатор да й подам напрежение.Същата работа-при първото палене двигателя работи около половин минута.При всяко следващо палене времето намалява,като накрая само припалва и гасне веднага,въпреки,че помпата сработва.Даже и препука на два пъти в колектора.Поръчах помпа и се надявам утре да пристигне.
          Трябваше да пробваш като вече само препуква и неиска да работи, колко бензин връща през регулатора! Ако връща съвсем малко или нищо- помпа
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Ако се извади помпата то същата трябва и да се "затормози" иначе може и да не прояви дефекта...
            Полупрегоряла помпа пак ще прави някакъв дебит, но въпроса е какво налягане ще може да подържа!
            Пробвах го това с извадена помпа и наистина хвърля бензин,ама,както казваш май не държи налягане.

            Трябваше да пробваш като вече само препуква и неиска да работи, колко бензин връща през регулатора! Ако връща съвсем малко или нищо- помпа
            Тя това го направи снощи към21,30.Какво задничане беше да проверя колектора и маншоните да не е извадила.Че и помпата не пристигна днес.Колегата не получил SMSа с адреса и помислил,че съм се отказал.Днес почивка.Имам останала една картерна биричкаот Димича.В понеделник,живот и здраве ще я мисля.
            Last edited by kendo; d.m.y г., 13:23.
            Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
              Че и помпата не пристигна днес.Колегата не получил SMSа с адреса и помислил,че съм се отказал.Днес почивка.Имам останала една картерна биричкаот Димича.В понеделник,живот и здраве ще я мисля.


              Пак ти казвам, колега-ако в крайна сметка не си поръчал помпата и не си сигурен още дали е от нея, може да пробваш с мойта-днеска и утре съм тука

              Comment


              • #8
                В събота я въртях без товар и се бях напъхал в багажника да я слушам как работи.Струва ми се,че рохоли,абе не ми харесва бръмченето й.
                Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                Comment


                • #9
                  А аз до сега си мислех,че съм имал помпа в багажника.Имал съм грънци."Новата"помпа не я чувам изобщо,а колата си работи като часовник.Благодарности,момчета.Смятам да цапна една ракийка за ваше здраве !
                  Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                  Comment

                  Working...
                  X